order-tacking

شرایط ارسال سفارشات

مشتریان عزیز می‌توانند در مراحل خرید از بین دو شیوه پست سفارشی و یا پشتاز یکی را انتخاب کنند. لازم به تذکر است این انتخاب تنها ترجیح خریدار را مشخص می نماید و با توجه به شرایط خاص امکان تغییر روش ارسال به صلاح‌دید دنیزیدک وجود خواهد داشت.( در 90 درصد اوقات همان روش ارسال ترجیحی مبنای روش ارسال خواهد بود.)

سفارشات شهرستان

سفارشات دیگر شهرها از طریق تیپاکس یا پشتاز بسته به شرایط محموله و با انتخاب مشتریان و نظر نهایی دنیزیدک ارسال خواهد شد. لازم به ذکر است بارهای حجیم و سنگین (بالاتر از 20 کیلوگرم) از طریق باربری یا پست با تصمیم دنیزیدک ارسال خواهد شد.

سفارشات تبریز

سفارشات شهر تبریز از طریق پیک موتوری ارسال می شود. پیش از ارسال سفارش توسط پیک، هماهنگی لازم با مشتری صورت می‌پذیرد و در صورت عدم پاسخگویی مشتری تا 24 ساعت، سفارش به صورت خودکار لغو می‌گردد.

تبصره

  • سفارشات برای جزیره کیش، جزیره قشم، چابهار، بندر ماهشهر و عسلویه از طریق باربری یا پست با تصمیم دنیزیدک ارسال می شوند.
  • پست سفارشی به تمام نقاط کشور محموله مشتریان را ارسال می کند. پس از اینکه سفارش شما از طرف دنیزیدک به پست سفارشی تحویل داده شود، شماره رسید پستی به اطلاع شما خواهد رسید.
  • لازم به ذکر است با توجه به شرایط مختلفی که در خصوص سفارشات و سیستم های ارسال رخ می دهد خریداران با خرید خود این امر را می پذیرند که حق انتخاب روش ارسال را برعهده دنیزیدک می گذارند.
  • در صورت عدم موجودی برخی کالاها در انبار فروشگاه کلیه ی موارد موجود برای خریدار ارسال می گردد و وجه اقلام ناموجود به حساب مشتریان عینا واریز خواهد شد. لازم به تذکر است مشتریان به منظور هر چه سریعتر باز پس گیری وجوه برگشتی می بایست شماره کارت 16 رقمی عضو شتاب خود را به واحد پشتیبانی به صورت تلفنی اعلام نمایند.

برای برسی وضعیت سفارش خود با وارد کردن کد رهگیری ارسال شده از طرف دنیزیدک، از آخرین وضعیت مرسوله خود مطلع شوید