payment-num1

شرایط خرید

مشتریان می‌توانند در 24 ساعت شبانه روز سفارش خود را در سیستم ثبت کنند، سفارشات در اولین فرصت بررسی خواهد شد. سفارشات معمولا از شنبه تا پنج شنبه بین ساعات 9 تا 14 بررسی و ارسال خواهند شد.
num02

پرداخت در محل

این روش پرداخت در حال حاضر تنها برای مشتریان تبریز امکان پذیر است. با انتخاب گزینه «پرداخت در محل» توسط مشتری، کل وجه سفارش در هنگام تحویل کالا به مشتری به صورت نقد دریافت می‌شود. پرداخت می‌تواند به صورت وجه نقد و یا با استفاده از دستگاه کارتخوان سیار (POS) انجام پذیرد.

num01

پرداخت از طریق درگاه آنلاین بانکی

جهت پرداخت آنلاین، مشتریان با انتخاب درگاه مورد نظر، به صفحه مربوط به بانک انتقال پیدا کرده و با استفاده از اطلاعات کارت بانکی شامل شماره 16 رقمی کارت، رمز دوم، کد اختصاصی CVV2 و تاریخ انقضا، نسبت به پرداخت صورتحساب اقدام می‌نمایند. در صورت موفقیت‌آمیز بودن پرداخت، مشتری به صورت خودکار به وب سایت دنیزیدک بازگشت داده شده و پیغامی حاوی شماره سفارش و پیغام تکمیل خرید دریافت می کند.

num03

پرداخت از طریق کارت به کارت

مشتریان محترمی که گزینه «کارت به کارت» را انتخاب کرده‌اند و همچنین مشتریانی که پرداخت آنها از طریق درگاه آنلاین بانکی با مشکل روبرو شده است می‌توانند با انتقال وجه مربوط به سفارش به شماره کارت موجود در صفحه تماس با ما، نسبت به پرداخت مبلغ سفارش اقدام نمایند. مهلت پرداخت هزینه سفارشات 24 ساعت پس از ثبت سفارش بوده است و کلیه سفارش‌هایی که بیش از 24 ساعت در حالت عدم پرداخت قرار گیرند به صورت خودکار لغو خواهند شد. مشتری می‌بایست پس از انتقال وجه از طریق کارت به کارت به شماره کارت 7861-4477-3377-6104 به نام محمد رضا فیضی، با تماس تلفنی با شماره‌های موجود در سایت اطلاعات پرداخت شامل وجه پرداختی و 4 شماره آخر کارت مبداء را به اطلاع دنیزیدک برساند.

payment-02

ارسال و بیمه سفارش ها

سفارشات مشتریان معمولا در بازه 3 تا 24 ساعته ، پردازش و ارسال خواهند شد. ارسال سفارش‌ها در داخل شهر تبریز از طریق پیک موتوری صورت می‌گیرد و سفارش‌های مربوط به دیگر شهرها از طریق پست سفارشی ارسال خواهد شد. تمامی ارسال‌ها مشمول بیمه هستند؛ به این معنی که در صورتی که بسته تحویل گرفته شده حاوی ایرادی باشد حامل وظیفه تقبل هزینه را بر عهده دارد. تمام تلاش فروشگاه دنیزیدک بر این است که تمامی مرسولات با بالاترین کیفیت توسط مشتری دریافت شود.

خسارات فیزیکی بسته سفارش ها

مدیریت فروشگاه از مشتریان عزیز تقاضا دارد در هنگام تحویل سفارش‌های خود، خصوصاً سفارش‌های خارج از تبریز، سلامت فیزیکی بسته خود را بررسی کرده و در صورت وجود ایرادات فیزیکی مهم، از قبول محموله خودداری کرده و مراتب را به فروشگاه دنیزیدک و حامل اطلاع دهند.
payment-03

ایرادات محصولات و بازگشت سفارش ها

در صورتی که محصول دریافت شده دارای ایراداتی باشد که پس از گشایش بسته محصول مشخص شود یا اینکه مشتری به هر دلیلی از محصول رضایت نداشته باشد، می‌تواند سفارش خود را بازگرداند. ضروری است پیش از هر چیز قوانین بازگشت کالا در قسمت مربوطه در سایت مطالعه شود. شایان ذکر است وجه سفارشات در اولین فرصت به حساب وی بازگردانده خواهد شد.

تامین محصولات

تمامی محصولات فروشگاه دنیزیدک از شرکت‌های معتبر و نمایندگان اصلی برندهای مطرح بازار تهیه می‌شود و تیم تأمین فروشگاه دنیزیدک تلاش زیادی در زمینه تأمین و ارتباط با تأمین‌کنندگان معتبر انجام می‌دهد. شایان ذکر است بیشتر محصولات فروشگاه شامل گارانتی‌های اصلی هستند و در صورتی که محصولی دارای گارانتی اصلی نباشد، به این معنی است که این برند در ایران گارانتی نمی‌شود و خود فروشگاه دنیزیدک مسئولیت گارانتی آن را بر عهده خواهد گرفت.