مغایرت کالا

در صورتی که محصول خریداری شده با محصول داخل سایت و یا محصول ثبت سفارش شده مغایرت داشته باشد، کاربر باید بلافاصله مراتب را از طریق تلفن به واحد خدمات پس از فروش دنیز یدک اطلاع دهد. در صورتی که ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا مراتب مغایرت را اعلام ننماید، سایت کالا را بدون مغایرت تلقی نموده و هیچگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد بود.

کاربر موظف است فقط از طریق پست سفارشی شرکت پست، کالا را به دنیز یدک ارسال نماید و هزینه ارسال را پرداخت کند. پس از بررسی کارشناسان دنیز یدک و تایید ادعای کاربر، هزینه کالا و ارسال به کاربر عودت داده می شود.

تعریف مغایرت:
توجه داشته باشید که ممکن است محصول مورد نظر با عکس داخل سایت تفاوت اندکی داشته باشد. بنابراین ملاک مغایرت مشخصات فنی درج شده در وب سایت است. در صورت نیاز کاربر می تواند از خدمات مشاوره تلفنی دنیز یدک استفاده نماید.

مرجوع کردن کالای دارای مغایرت در صورتی امکان پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود بازگردانده شود.

مخدوش کردن، نوشتن توضیحات و یا هر مورد دیگر بر روی کالا و یا جعبه آن شرایط بازگشت کالا را باطل می کند.

همچنین نصب قطعه برروی خودرو نیز (به تشخیص کارشناسان فنی دنیز یدک) باعث خارج شدن کالا از شرایط عودت خواهد شد.

ایراد فنی

در صورت وجود ایراد فنی در کالا، خریدار موظف است بلافاصله مراتب را از طریق تلفن به اطلاع پشتیبانی دنیز یدک برساند.

بدیهی است پس از گذشت ۲۴ ساعت از دریافت کالا، سفارش تأیید شده تلقی گردیده و هیچگونه اعتراضی از سوی خریدار پذیرفته نخواهد بود.

پس از اعلام ایراد فنی در زمان مقرر توسط خریدار، هماهنگی جهت استرداد کالا از سوی دنیز یدک بر اساس نظر کارشناسان دنیز یدک با خریدار انجام خواهد شد.

کاربر موظف است فقط از طریق پست سفارشی شرکت پست، کالا را به دنیز یدک ارسال نماید و هزینه ارسال را پرداخت کند.

پس از بررسی کارشناسان دنیز یدک و تایید ادعای کاربر، هزینه کالا و ارسال به کاربر عودت داده می شود.

توجه داشته باشید که مخدوش کردن، نوشتن بر روی جعبه و یا کالا شرایط مرجوع کردن را باطل می کند.

ایراد ظاهری

دنیز یدک به منظور حفظ سلامت قطعات و ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود ارسال کالا را توسط شرکت های معتبر حمل و نقل انجام می دهد.

خریدار باید در هنگام دریافت سفارش خود از سلامت ظاهری آن اطمینان حاصل نماید.

در صورتی که سفارش به هر دلیل هنگام حمل کالا آسیب دیده باشد، خریدار موظف است ضمن تحویل نگرفتن سفارش، مراتب را از طریق تلفن به اطلاع پشتیبانی دنیز یدک برساند.

بروز هرگونه حادثه بر عهده شرکت حمل و نقل می باشد و دنیز یدک فقط برای تسهیل امور و احترام به حقوق مشتریان خود، خسارت را جبران می کند.

در صورت نیاز به عودت کالا کاربر موظف است فقط از طریق پست سفارشی شرکت پست، کالا را به دنیز یدک ارسال نماید و هزینه ارسال را پرداخت کند.

پس از بررسی کارشناسان دنیز یدک و تایید ادعای کاربر، هزینه کالا و ارسال به کاربر عودت داده می شود.

ثبت سفارش اشتباه

چنانچه کاربر محصولی را خریداری و پس از دریافت آن متوجه شود که به قطعه دیگری نیاز داشته و سفارش خود را اشتباه ثبت کرده یا به قطعه دیگری نیاز داشته است، امکان مرجوع کردن کالا وجود ندارد. لذا کاربر باید در هنگام ثبت سفارش، از صحت قطعات انتخابی خود مطمئن شود.

هنگام خرید کالا به این نکته توجه داشته باشید که سفارشات فقط تا پیش از ارسال توسط دنیز یدک امکان لغو کردن را دارند و پس از آن هیچ مسئولیتی مبنی بر لغو سفارش بر عهده دنیز یدک نخواهد بود.